Bujdosó Tünde




Bujdosó Tünde



Mutatkozz be légy szíves és mondj valamit magadról!
Üdvözlök mindenkit. Bujdosó Tünde a becsületes nevem, bár legtöbben Boszi néven ismernek. Hajdú-Bihar megyei születésű vagyok, jelenleg Győr mellett élek.

- Honnan van a beceneved?

  Sokszor neveztek Boszorkánynak és soha nem vettem sértésnek. Igazából akkor maradt ez a név rajtam mikor aktív rádióműsor szerkesztő vezető voltam.

- Mikor kezdtél el furgonozni, és miért pont ezt választottad?  Nő létedre ez nem annyira megszokót szakma!

Régóta szerettem volna ezt a fajta munkát végezni, de nem volt merszem! Bátyám sokat unszolt, hogy csináljam, de a félsz bennem volt egészen 2015-ig. Akkor határoztam el, hogy én sofőr leszek! Levizsgáztam C -ből es jelentkeztem furgon sofőrnek. Így 2015.12.12.-től művelem ezt a szakmát. Nem megszokott nőtől kaptam is sok hideget, meleget! De elhatároztam, hogy ezt akarom csinálni és ennyi!

- Mivel foglalkoztál mi előtt furgonos lettél?

22 évig Pincér ként dolgoztam. Ez volt a nagy szerelem a vendéglátás! De ahogy változik az idő az emberek a körülmények is változik és arra jutottam, hogy 22 év elég volt.

- A családod, hogy éli meg a szakmádat, mint nő ezt választottad?

Válásom óta egyedül éltem. Nem kellett senkinek elfogadni az életstílusom.

- Van egy nem megszokót hobbid, mesélnél erről is?

A rádiózás volt a hobbim, de már nincs időm rá sajnos! De elmondhatom, hogy a szakmám a hobbim

- Mi a véleményed erről a szakmáról?

Én nagyon szeretem csinálni, és ha újra élném az életem, akkor is ezt választanám. Csak az a baj, hogy nagyon hígul ez a szakma is!

- Van olyan, amiben nő létedre más képen kel csinálnod, van hátrányod belőle?

A fizikai erő hiánya nagy hátrány tud néha lenni. Más a gondolkodásmódom, mint a férfiaknak, túlkomplikálok néha dolgokat. Igazából hátrányom nincs, mindent megoldok így vagy úgy.

- A parkolókban ahol meg állsz, milyen a fogattatásod?

Na, igen ez egy érdekes dolog. Általában figyelemre sem méltatnak. Néha kapok köszönésviszonzást. Bandázni ritkán szoktam épp ezért. De vannak ismerősök, akik szívesen fogadnak és jókat főzünk, beszélgetünk.

- Hogy viszonyulsz a munkaadódhoz, és hogy jössz ki a speditőrökkel.

A munkaadómmal egész jól vagyunk. Nincs különösebb gond.

- Mi volt a leg veszélyesebb küldetésed,
és mitől, olyan veszélyes ez a szakma, ami néha a legrosszabbal végződik?

Veszélyes küldetésem nem volt! Érdekes és szokatlan volt. Veszély? Az kialvatlanság! Gyilkos munka tud néha lenni! A legrosszabb végződésbe bele sem merek gondolni!!

- Te min változtatnál, ha megtehetnéd?

Azon változtatnék, hogy jobban figyelembe kellene venni a munkaidőt! A furgonos ne vezessen 30-40 órát, alvás nélkül!

- A technika mennyire segíti a munkádat?

Nagyon nagy segítségemre van! GPS és az internet!

- Végül mit tanácsolsz a kezdőknek, akik ezt szeretnék elkezdeni, hogy meg is szeressék ezt a szakmát? Főleg a női sofőröknek?

Ezt a szakmát csak szívből lehet csinálni! Aki csak a pénzért akarja, végezni hozzá se kezdjen! Tudni kell, hogy ez a szakma nem egy családbarát. Bírni kell a magányt és az ébrenlétet! De nagyon jó szakma! Meg van a nehéz oldala, de a jó oldala, is mint mindenek .A női sofőröknek csak annyit tudok mondani , hogy ha tényleg ezt akarják csinálni ne foglalkozzanak a rosszindulatú beszólásokkal ! Sokan nem fogadják el azt , hogy mi nők is meg tudjuk csinálni ezt a munkát ! Csajok!! Hajrá



Köszönöm a válaszaidat, sok sikert és kitartást!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések