Kuczora Albert Roland

Sokan kérdeztétek, milyen módon választom ki a riport alanyaimat.  Hát így! Személyes jó barátom a következő alany. Más részt, fiatal kora ellenére, valamit el akar érni ebben a közösségben. Belűről látja ő is a problémákat még is pozitívan áll hozzá. Sokan ismeritek, annak ellenére, hogy rövid ideje, műveli e szakmát még is celebbé vált közöttünk, jó értelemben. Hátrányos helyzetből indul, mert hisz ő is valamiben, amit már elég kevesen hiszünk. Abban, hogy nem egymástorkának kell esni ahhoz, hogy valamire jusson az ember, hanem éppen fordítva, segítve. De mondja el Ő saját véleményét fogadjátok sok szeretettel Kuczora Albert aliász Kucika


Kuczora Albert Roland

Kuczora Albert Roland

Mutatkozz be légy szíves és mondj valamit magadról!
Sziasztok! Üdvözlök minden kedves érdeklődőt,olvasót,kollégát
Kuczora Albert alias Kucika vagyok.
Csongrád Megyei igazi Délalföldi srác
Szegeden születtem Mórahalmon nevelkedtem jelenleg Üllésen lakom a párommal!
- Honnan van a beceneved?
A becenevem örökletes
Tatámat,édesapámat,keresztapukámat is KUCI nak hívták/hívják
így lettem én a legkisebb Kuci.
Maga név a Kuczora névből alakult ki.

- Mikor kezdtél el furgonozni, és miért pont ezt választottad?

- 2014 Ben kezdtem sofőrködní belföldesként egy direkt marketinges cégnél, mint sofőr és asszisztens.
2015.március.1-vel kezdtem nemzetközizni az óta tekerem a kormányt Európában.
Miért választottam ezt a szakmát?  Így alakult, jött egy lehetőség éltem vele bár sokan az elbukásomat várták, de ahogy teltek a hónapok rá jöttem egyre jobban kezdem megtalálni a számításom.
- Mivel foglalkoztál mi előtt furgonos lettél?
Minden voltam csak akasztott ember
Voltam biztonsági őr, gyári munkás, segédmunkás
- A családod, hogy éli meg a szakmádat?
- Hát igazából elég pozitívan álnak hozzá, persze aggódnak értem, anyukám sokat aggódik sok rosszat hallani a tv benn.
Párom már kicsit nehezebben éli meg a azt az időt amit távol vagyok sokat beszélünk telefonon napi több órát.
Nővéremék Németországban élnek már több éve. Sokat pihizek náluk és ez nagy segítség.
Bandázás 

- Mi a véleményed erről a szakmáról?

- Nagyon felhígult a szakma az tény mindenki furgonos akar lenni. Azt gondolják, hogy annyiból áll a meló, hogy utazunk nézelődünk stb.

- Hogy viszonyulsz a munkaadódhoz és hogy jössz ki a speditőrökkel.

Hál, istennek elmondhatom, hogy a főnökömmel baráti kapcsolatban vagyunk bár a munka kapcsolatunk még elég friss, de az élet más területén ismerősök voltunk!
A speditőröm egy haláli figura, nagyon bírom a fejét, és a munkája is kiváló, nagyon jó csapatot alkotunk, és jól egyűt tudunk dolgozni!!
- Mi volt a leg veszélyesebb küldetésed,
és mitől, olyan veszélyes ez a szakma, ami néna a legrosszabbal végződik?

- Legveszélyesebb fuvarjaim közé tartozik a 370db lg Led tv, 600milió ft értékű volt!
Ami nagyon izgalmas volt az a Német Amerikai támaszpontról vittem egy faládát Szolnokra a laktanyában rendőri kísérettel.
Veszélyes a szakmánk, mert sokan nem tudják felmérni a tűrő képességüket és túl vállalják magukat.
- Te min változtatnál, ha megtehetnéd?

Igazából még zöldfülű vagyok, de az biztos, hogy GKI vizsgát azoknak, akik nemzetközibe szeretnének dolgozni.
- A technika mennyire segíti a munkádat?
- Túlsók kütyü nincs a kocsimban a GPS nagyon nagy segítség, ha tudod használni és persze az internet.
- Végül mit tanácsolsz a kezdőknek, akik ezt szeretnék elkezdeni, hogy meg is szeressék ezt a szakmát?

Merjenek bele vágni, de csak akkor, ha szívvel lélekkel tudják csinálni, ez egy élet stílus, egy életmód, amit meg kell élni. Merjenek kérdezni a tapasztaltabb kollégáktól és fogadják meg a tanácsot. Sok sikert kívánok mindenkinek

Köszönöm a válaszaidat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések