Simon Attila

Mindenkit én se ismerhetek! De szerencsére sokan vannak, akik el szeretnék mondani a véleményüket, vagy egy kicsit beszélnek magukról. Úgy gondolom mindegy furgon, kamion vagy talicska! Aki ebben a szakmában él és van mondani valója, az tegye meg én segítek. Jobban meg ismerjük egymást. Nem idegenek vagyunk, az utakon csak egymásra számíthatunk. Következő riport alanyt fogadjátok nagy érdeklődődéssel.

Simon Attila






Mutatkozz be légy szíves és mondj valamit magadról!

Sziasztok!
Simon Attila vagyok (Gyorshajtó) vagyok Győrben élek feleségemmel és egy 8 éves fiam van.
Honnan van a beceneved?

 - Mint említettem Gyorshajtó. A becenevemet úgy kaptam, hogy egyedül voltam furgonos a cégnél ahol dolgoztam. Ha jól emlékszem Mohácsi Péter aggatta rám.
Mikor kezdtél el furgonozni, és miért pont ezt választottad? 

2006-ban kezdtem.  Építőipari végzettségem van, szeretem a szakmát, de anno anyagilag nem volt jövedelmező. Váltani akartam és szeretek vezetni, így belekóstoltam a fuvarozásba.
Mivel foglalkoztál mi előtt furgonos lettél?

Ácsként dolgoztam!
A családod, hogy éli meg a szakmádat?

megszokni nem lehet, hogy napokra, néha hetekre elmegyek, de elfogadják, hogy ez a munkám.
Mi a véleményed erről a szakmáról, egyáltalán munkának vagy életformának tartod?

szeretem csinálni, mert világot látok, és még fizetnek is érte. Mindenképpen ez egy életforma!
Hogy viszonyulsz a munkaadódhoz, és hogy jössz ki a speditőrökkel.

Családias légkör, kiváló kapcsolat, segítőkészek az irányítok is. Emberként kezelnek mindenkit, nem rendszámként, robotként.

Ha még is kint ragadsz, hétvégére mivel töltöd el az idődet?

Hál Istennek, nagyon ritkán hétvégézünk kint. Ha még is, akkor takarítom a kocsit, főzők, dvd-t nézek és pihenek.

Mi volt a leg veszélyesebb küldetésed, és mitől, olyan veszélyes ez a szakma, ami néha a legrosszabbal végződik?
.
-2008-ban, mikor a Ho-máhr transznál dolgoztam, és széthajtottak, alvás nélkül. Szóval Passau-nál bebólintottam és fékezés nélkül 120/kh tempómat, bele csattantam a haladó mixerbe. Túléltem! Az öv és légzsák megmentett. Aludni muszáj! Minimum 2 órát, inkább csesszen le a főnők, mint hulla zsákba szállítsanak haza, mert nem aludtál!

 Te min változtatnál, ha megtehetnéd?

- talán a fizetésen. Bár a mostani munkaadómnál minden adott.
 A technika mennyire segíti a munkádat?

-nagyon fontos!

Végül mit tanácsolsz a kezdőknek, akik ezt szeretnék elkezdeni, hogy meg is szeressék ezt a szakmát?

-ez a szakma teljes életmódváltással jár. sokat láthatnak a világból, de a veszélyek ugyan olyan, sőt még nagyobbak. Az övet bekötni, és ha álmos vagy meg állni, aludni! sok sikert.
-Sziasztok, balesetmentes utat mindenkinek.

Köszönöm a válaszaidat.


Én Simon Attila kijelentem önként, megkeresésre jelentkeztem Nánássy Imre riport sorozatára. A riportban leközölt adatok valósak a saját gondolataimat és véleményemet tükrözik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések