Adj vért!



Nánássy Imre véradás



Adj vert! 

Nem adok, kell nekem is! De, segítesz más embereken. Nagy Isten lehet neked is szükség lehet egyszer. Na jó rábeszéltél. Jó lenne ha ilyen könnyen menne mindenkinél. 
Minap a feleségemmel a Őrsvezér téri IKEA áruházban vásároltunk. 
A lényeg. 
A vöröskereszt kirendeltsége ott helyezkedett el. 
Nánássy Imre véradás 2


Meg kértem a párom várjon meg mert szeretnék vért adni. Nagyon kedves volt és azonnal igent mondót. Kb fel óra volt az egész. egy picit több a sorban állás miatt, sokan voltak. Ez így rendbe is van. 
Egy kis orvosi vizsgálat után. Meg nemi kis regisztráció is kellet. Sajna nem mindenki adhat vért, azt pontosan nem tudom miért. Valamit mondót  a doktornő, de én biztos voltam magamba. Mivel arra figyeltem, hogy nem tudta átszúrni a megkeményedett ujjvégeket. De azért sikerült, nem akart felesleges fájdalmat vagy is kellemetlenséget okozni.
Néhány ajándékkal is kedveskedtek. Már a regisztrációinál is. 
Példának okáért egy félliteres ásvány vízzel, egy kis szelet csokival. Illetve még egy nagy szelet csoki is dukált. Plusz 500 Ft Erzsébet utalvánnyal is. Már megérte. Na jó nem ezért adtam vért. Míg jött le a nemesi vérem, be is burkoltan az összes csokit meg a vizet. 
Regisztráció


Meg a fényképezésben is partnerek voltak a nővérkék. Kicsit zavarba voltak de én már csak ilyen vagyok. Jól el viccelődtem velük na és azzal az ember társammal aki mellettem feküdt, de vannak akik kicsit savanyodottabbak mint én.
A nővérke aki tőlem vette le a véremet, már huszonöt éve a pályán van. De úgy vettem észre, nem volt az a be fordulós fajta aki csak a pénzért csinálja.
Igaz azt is elmondta sajna, nem igazán vannak meg becsülve és sokan le is nézik őket.
Ahogy elnézte a véradó embereket volt ott minden társadalmi réteg, korosztály. 
Még egy színes bőrű ember is aki egész jól kommunikált a nyelvünkön. Ha jól emlékszem Dél-Afrikai lehetett.



A nemesi véremet adtam nektek :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések