Eladtak 50000 Ft ért

"Azt mondom a barátom vagy, biz meg bennem! De eladott 50000 Ft-ért." 
Miért? 


First day:
Az a döntést kellet meg hozni vajon ebben a korban szabad e váltani? De természetesen, mint mindig most is Rejtő Jenő regény hősének egyike jutott eszembe:

 „ Az ember ne tespedjen, tacskó korában hisz alig vagyok 48 éves, előttem még a világ, ha meg vesztek úgy is szevasz világ  ühüm-ühüm-ühüm!”

A költő zseni, ismét utat mutatott! Na meg az a jó néhány cimbora, aki segíteni akart! ( Ne segíts, csak ha kérem)
Ahogy a kapuhoz mendegéltem a régi cégem jutott eszembe, VOLÁN TEFU pillangó utcai garázsa. Ott volt ilyen érzésem. jó lesz, ez nekem csak itt aztán figyelni kell, soha se lehet tudni ki kivel, van.

Portinger! - Kit keres?
-Fő komornyikot, urat!
 felvétel Ügyben?
– úgy van!
-Ott van az irodája, ha nincs, ott várja, meg majd elő kerül!  - köszönöm! puff neki, a végén itt dekkolhatok egész nap!  Mint mondanom se kell kissé tartottam, hisz azt mondták, le van zsírozva a felvétel. Na, igen ennek soha nincs jó vége!  De bízzunk, amibe bízni kell!
Az emberem 10 perc után meg jelent! Némi bemutatkozó körbe futás után meg kérdezte: - ki mondta, hogy van felvétel és engem keres? Na, puff neki, mondtam én, ennek nem lesz jó vége. – Egy jó barátom ajánlotta és beszélt is önnel, meg mi is beszéltünk telefonon már, hogy jövök, személyesen cseverészünk. – mikor volt ez? mmmm 2 hete? Meg ma is, hogy jöjjek be önhöz! JA JA JA tudom már. Uhh a víz levert, gondolom a bájtok kicsit összekeveredtek már a kobakban. Természetesen ezt csak gondoltam, de hangosan nem mondtam ki, hogy is nézne már ki rögtön első alkalommal leoltani az embert. Mint később meg tudtam, van az embernek elég sok gondja, és elég sokan tetézik is neki, így néha világvége hangulati szünet van.

Gyors megbeszélés, bemutatás a könyvelésre a csajokhoz, na, jó a nőkhöz. De kedvesen méregetős mufurcok, parancsoló kissé lekezelő, de nem vészesen!  Különben se tudhatják ki fia borja is vagyok. Egyébként is fürödtem, borotválkoztam! Az én királyságomba ez is nagy szó!
Néhány instrukció után várnak vissza a papírokkal. Na, akkor ezzel meg vagyunk, sima az út felvettek, azt hiszem.
Természetesen minden bizalmasomnak elmeséltem, mi is történt velem. Főleg a legfontosabb embernek, a Feleségemnek! Ooo Baby sínen vagyunk a jó lét felé! ( na, igen a fekete leves az még csak most jön!)

Konfúzió:  Nem, könnyű úgy váltani, ha az embernek van mit veszteni e. Főleg ha nincs semmi e, de ahhoz nagyon ragaszkodik! Természetesen minden segíteni akaró azt mondja, neked kell döntened.
De ha én lennék a te helyedben biztos meg lépném.
De! Nem vagy a helyembe! Ez a fontos!  Mert az embernek maga kell dönteni a sorsáról, vagy legalább is arra törekedni, kevesen legyenek befolyással az ember életére.  Amennyiben ez rossz felé vinné az életvitelét. Mindenképpen!  Azért én szerencsés flótás vagyok, te le vagyok jó, akarókkal, akik tényleg jót akarnak nekem és segítenek önzetlenül. Persze a végén biztos nagy lesz a cekh. 
 aki szintén segít Huecka de Tescobal.

Bemutatásom, akaratom ellenére!


Itt mindennek, helye és ideje van! Főleg az én időm van itt, de a helyemet, azt nem találom! Lehet, hogy ellopták? Vagy is, valaki abból a célból eltulajdonította, hogy neki nagyobb szüksége van rá! Jó indok!

Bemutatásra kerülők! Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy Főkomornyik meg kérte Kidelesz de Penzit-t mutasson be a speditőri irodában a csajoknak. (ja, ez most meg állja a helyét)
A portán végig hallgattam, Bingó portás és vagyonőr, egyben területi munka és tűzvédelmi fő asszisztenst, majd ugyan azt 5-10 módban végig olvastam, az általa kiadót vastag füzetben. Majd mind ezt, névjegyem lekarcolásával láttamoztam. Ünnepélyes kereteken belül át adta a jól megérdemelt munkavédelmi szemüveget, sisakot, kesztyűt. Teljes elérzékenyülés határán voltam. Én egy sisakot, szemüveget és még kesztyűt is kapok! És még a nevemet is leírhatom! Ezek itt tudják, hogy kell fogadni az embert.

Miután utamra bocsátottak Kidelesz Penzi át vitt illetve én vittem át a speditőrökhöz. Mokka, kacagás konfetti, luftballon. Ezek hiányában léptem be a helységbe. Kidelesz de Penzi teljesen meg örült Paulina la Mokica láttán! Ennek nem lesz jó vége, érzem! Már is zsibogtak a zsigereim baj lesz! Miután Paulina la Mokica kis oktatásba részesített és meg jelent, illetve beviharzót Baku Bimbó. Kidelesz de Penzli most lendült bele, Olyan testtartást vet fel, mint azok a nő csábász régen jó kiállású, mára már elfeledt főleg magáról. Pocakos, borostás, karba font kezekkel, félre biggyesztet, fejel. Szinte szavakba lehetett önteni, amit sugárzott. Na, mi zu?

A borzalomból Baku de Bimbó ocsúdott fel elsőnek, némi arroganciával, elmagyarázta Tő mondatokban csak rendszám vagyok és nem ember! Jó tudni! (én mondtam fekete leves) Megköszöntem majd kivonszoltam Kidelesz de Penzit-t aki még mindig ugyan abba a testtartásba állt. Szörnyű látvány bele éget a retinába. Évek és jó néhány pszichológusfoglalkozás kell, hogy elfeledjem.
10km ábrándozás, egyéb pozíturális diffúziót, vázolt fel. Újabb 5 év pszichológusfoglalkozás. Ha így folytatom, bezárnak, egy szép, csendes helyre, ahol már csak azon siránkozhatom, ha én kamionos lehetnék, meggyúlnék. De nem, mert tisztességből vagy, mert, úgy érzi KP, meg kell havonta látogatnia, rohamot kapok, és nem engednek sehova.

Miután a bázisra visszavánszorogtunk és még ebédre is meghívtam Kidelesz de Penzi-t lévén Ő azt az elvet ápolja. Ő nem fizet, inkább neki fizessenek! (ezért egyszer még valaki becsukja rá az ajtótt)
Főkomornyik ki osztotta az autómat, amit Bingó posztos portás elmondás alapján írjam össze a hibákat és a leltárt, ami a kocsiban található. A második lap írása után, Bingó portás, közölte semmi szükség ilyen részletesen összeírni. Menjek a szerelőkhöz, ők mindent ki javítanak.

Így történt az újabb bemutatásom a szerelőknél. Amit szintén a jó ég tudja honnan került elő Kinelesz de Penzi képviselt. Szerettem volna elmondani, ha itt is elő adja, a macsó figurát én felmondok!
Gondolom tele volt a hasa, így a vér a fejéből a gyomrába vándorolt, gondolkodni nem tudót, ezáltal tökre normálisan viselkedet. Nem untatnálak benneteket a sivár részekkel. Elégedjetek meg azzal, autóm tökéletes majdnem. Sőt Paulina la Mokica már is mondta lesz melóm. Este meg pakolják az autómat és hétfőn hajnalra kell ki érni a sógorokhoz. hurrá!

Konfúzió: Etetni kell azt, aki túl sokat gondolkodik magáról, hogy ne gondolkodjon rólad!
Vannak emberi lények, akiket, lekel csillapítani, hogy téged ne zárjanak be. Mert, onnan a jóhiszemű emberek miatt úgysem engednek ki.

Autó gyilkos a cégnél!


Csodálatos nap! Meleg van, így a feleségem nem is vesz fel sok ruhát magára. Ez magában nem lenne hír értékű, na de aki sokat van távol annak minden ruhadarab ki hívás. Le a ruhadarabokkal, ha mondom, és mondom, de süket fülek, villámló nézés, én meg be fogom. Ki mer szembeszállni azzal, akitől a léte függ.

Ebben a csodálatos környezetben, már már eufolikus hangulatban csörrent meg a telefonom. Guggoló be fos Nicolász a vonal végén és nem boldog! Van egy rossz hírem. Ne, tedd ezt velem, olyan jól indul a napom. Hát meg kell, hogy mondjam az autódat az a fickó, aki minden autót idáig meggyilkolt, most a tiédet nyírta ki! Uhh azt meg, hogy értsem? Kérlek szépen hajnalban, felhívott, hogy motorhiba és nem megy. De beért a telephelyre vele. Viszont ezzel nem lehet ki menni. Letámasztotta a műhely elé, mint alkoholista a biciklit a kocsma előtt és elviharzott.
Csak azért szólók, mert az árut át kell tenni egy másikra. Azzal fogsz tudni ki menni. Mondjuk, az övé éppen itt van, de abban nem lesz köszöneted. HAHA

A kárörvendő nevetés a véremig hatolt. Előbb kell, hogy be gyere, mert intézned kell áru átrakást. Ha szépen meg kérlek, elintézed, én meg addig elintézem a feleségemmel, amit akarok. Na, jó kérlek, segítek. Örök hála GY-nek meg kerülendő a személyem!

Elég, ha csak annyit írok le, ami a lényeg. Áru átrakása megtörtént, de a lekötését nekem kellet meg oldani. Úgy bujkáltam a teli kocsiban az áruközt, mint vízisikló a hínárközt. Sajnálatos a sikló vékonyabb és sikamlósabb, mint én ezért néhány helyen beszorulni kényszerültem. A káromkodás némi energiát kölcsönzött a kiszabadulásom irányába. Miután ezt is meg oldottam. Fülke felé vettem az irányt. Amikor ki nyitottam az autót, mellbe vágót  a görény násztáncából származó csalogató illat, ami egy zárt térben arra várt, hogy valaki teret nyisson, a fogságból. Ez némi képen kissé térdre kényszerített. Úgy térdeltem az ajtó előtt mint első áldozó az oltár előtt, meghatódva a könnyeimtől átitatott szemmel. Nem tudom mennyi idő telt el a gáztámadás kezdetétől. Nagyjából késésben voltam. A szellőztetés

És Guggoló be fos Nicolásztól kapót illatosító elviselhetőbbé tette a fülkében maradásomat. Gondolom az is, hogy orrlyukaimat betömtem némi vattával. Persze ezzel nem lehetett hosszú távon létezni. Marad, ablak lehúz, és ami ki fér a csövön padló gáz, szellőztetés céljából. Majd a menet levélre rávezetem.
Tisztelt Főkomornyik, értem, hogy új kollégát a mélyvízibe kell dobni. De arról nem volt szó, hogy kedves Görény Alfonz és neje velem utazik! Mi több, itt járják el szagos násztáncukat! Arról meg végkép nem volt szó, hogy állandó lakhatást én biztosítok. Kérem az autó tulajdonosának a járművet visszaszolgáltatni, hisz ő is e nemes család sarja. Nekem másik járművet ki utalni. Tisztelettel köszönöm.

Az utat végtére is meg csináltam némi szaglószervi elváltozásokkal. Némely szagokat most sem érzek, de az orvosok szerit gyógyulni fog de, tökéletes nem lesz.
Konfúzió: Vannak bizonyos életkörülmények, melyek az embert túlélésre kényszeríti. Bizonyos sérülések elkerülése érdekében, ajánlom a védő felszerelés használatát és magánál tartását. Ne, nyiss be ismeretlen helyre, mert, veszélyes lehet. Magányos sofőr lak görény lakká átalakítva, hosszú távú bérlöket keresünk. Jelige a szagot biztosítottuk.

Az írás cselekménye kitalált történeten alapul. A történet szereplői kitalált alakok, mindennemű egyezésük a valósággal csupán a véletlen műve.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések