Kirántottak egy autót alólam, aztán a másikat is, de lett helyette kicsi tűzvédelmis!


Népszabadság 1969



Mindjárt az elején le kell tisztázni, még nem vagyok újság író.
Ez azért is fontos, mert minap is meg kaptam ezt a kedves gesztust.


Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom az elmúlt 18 Évemet plusz mínusz néhány évet az Európa útjain töltöttem.


Valahogy úgy éreztem mindenki beszél mindenről csak a benne élőket senki nem kérdezi meg vagy nem mutatja be azon cégeket akik tényleg ebből élnek és még emberek tudtak maradni. ( lehet, hogy ezért sincs még céges interjú) Ezt tűztem ki magam elé 2017 Ben.


2018 Január 6.


Már úton voltam, egy újabb európa bevetésen, friss interjúval a gépemen. A 2017-es kezdeti siker és talán az én nem hozzá értésem és a félsz, hogy igazán őszintén elmeséljék a benne élők, milyen gondokkal, szépségekel, haraggal és a többi velejáróval, amit egymásközt is lazán beszélünk. Persze mindegyik egyedi volt, de azért nem jött át mindegyik, tanulni persze lehet belőle.

Így év végén az ember szám adásba veszi mit csinált jól vagy rosszul. Néhány jó kis interjú született. Bár trollok itt is mindent megpróbáltak, hogy ők is szerepeljenek hisz számtalan lejáratás indult. Ahelyett, hogy ők is elmondhatnák a sztorikat mert én teret adnék. 

De hát a botrány jobban hoz a konyhára, még akkor is ha ez tisztán csak kedvtelésből csinálja az ember, vagy azért mert annyira szereti ezt a szakmát, hogy tudatni akarja a nagyvilágnak. Hello itt vagyunk nekünk köszönheted. Ja, egyébként élünk!

De itt nem ért véget hisz van még mit tanulni és van itt nemi szerveződés amit néhány jó barátommal együtt évről évre szervezünk.
Igen az SCSH.

Sofőrök Családi hétvégéje

Talán nem meglepő, hogy ezt is a trollok piacára kerület de annak ellenére, hogy mindent meg próbáltak ez működik!

Talán idén kicsit kevesebb volt az érdeklődő és több a visszakozó aki inkább ki várja mi lesz ennek a vége és ahhoz az oldalhoz fog csatlakozni. Mintha bármelyikhez kötelező lenne! Miközben a találkozó évről évre meg küzdi a saját kis elfogadását egyre jobban ég bele az emberekbe, hogy van ilyen és elkelne menni egyszer. Hisz ez nekünk és rólunk szól!

Hobo Blues band

2018 május végén a lelkem félkiáltót. Ne tovább, egy újabb munkaadó aki 30 euróval eladta a lelkét. 
Miközben minden hol megy a lejárató harc, saját rossz döntésem alapján személyem elleni harc is indult, hátha majd így véget lehet venni mindennek. Ez se jött össze, így marad egyenlőre az alap fel állás, folytatni a trollkodást.


10 Forint


2018 június 7 től teljesen meg változott az életem.Én folytatom az írást kisebb nagyobb sikerekkel miközben változott az életmód, hisz abba hagytam a szürke síkon való életet a családom nagy örömére. 

Bár sokan nem akartak elhinni hisz pont egy olyan személy hagyja abba aki ezt olyan szívvel csinálta és küzdött a benne élők elfogadásáról ami talán nincs is több. 
Persze azért itt hozza kell tenni, hogy eltávolodni soha nem akartam és nem is fogok hisz annyi szépet adott igaz néha rosszat is de arra ki emlékszik már.
Ráadásként a rossz az idő távlatából megszépült és teljesen másképpen emlékszik rá az ember.
Emlékszem az első olyan utakra mikor Spanyolországba mentem Olaszországot keresztül és ahogy haladtam a A10 pálya fele a hegyek közül a tenger fel tűnt ez egy csodálatos reggel volt ahogy a nagy szürkeség a nap hatására kékségé változott. Meg könnyeztem,  hisz soha nem gondoltam, én egyszer ide eljutok. Mai napig ha arra járok vagy is jártam ez a reggel jutott eszembe. Ezt az érzést, szeretett akarom valahogy át adni.


Zalaegerszeg Hősi Katonai Temető

Persze a fiatalság aki mindent jobban tud és úgy hullanak mint a legyek az utakon. Nem biztos ebben az érzetbe akarnak bármit is csinálni. Pedig van mit keresni ebben a szakmában mint szépség. Akár pénzt is ha lenne összefogás. 


2018. december  Itt az év-vége, mi lesz jövőre? Ki tudja soha ne mond, hogy soha! Végezzük a dolgunk és majd ki alakul. Remélhetőleg kevesebb baleset, kevesebb ismerőst kollégát vesztünk el. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések