Sok baromságot láttam életemben de ilyet!

Afrikai csiga
Életem során sok marhaságot láttam de ilyet! Lehet sokan most megköveznek, de az állat tartásról más fogalmaink vannak. Az tény mint házi állat a legkényelmesebb. Nem kell sétálgatni vele, neked sokat, és biztos, hogy nincs nagy hangja :-)
Mi ez?
Hát afrikai csiga!
Az egyik ismerősnél láttam de arra a kérdésre. Mi a célja vagy mire jó. Nem kaptam értelmes választ. Viszont mivel teljesen értelmetlen ezért jo kis ára van. Kókusz föld, pára tartalom és nem mindegy mit eszik, a kalcium na az kell a háza építéséhez. És sok más marhaság.
Ha valaki tudja mi is ennek a hobbinak a célja, írja már meg, mert a neten annyi idióta elfogult magyarázat van. Amitől már kérdezni se merek.
Főleg a tartóktól!
Természetesen teljesen kioktattak, sőt mi több, még azt is mondák.
Ha nem értem, nem is fogom!
Sajna tényleg gyenge a felfogásom, ezek szerint.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések