Tudtad mi mindent vezethetsz a B vel? Kapaszkodj meg!




B jogsít mindenkinek, az se baj ha nem tud parkolni.


Nem rég olvastam azt a nagyszerű cikket amit a vezess.huoldalán találtam. Tudtad, mi mindent vezethetsz egy sima B-kategóriás jogsival? 
ITT TALÁLHATÓ AZ ÉRTÉKES CIKK
A cikk írója nagyszerűen szedte sorba azon jogszabályokat és hülyeségeket amit ma jogalkotók létrehoznak. ( szerintem ők sem értik csak úgy tesznek)

Az is nagyszerű, hogy ha el olvassa az ember meg hülyében fog nézni mert teljesen érthetetlen. Már mint nem a cikk író beszámolója mert az úgy rendben van hanem a jogi katyvasz.

Nem tudom mit tanítanak a jogászoknak de sejtem. Van jogász ismerősöm és vele beszélgetni pont olyan mint fejedet a falba verni. Fájdalmas és értelmetlen.

Az iromány jó. Ami nem jó, hogy az állami érdekek már mindenbe csak is anyagi részesedést látnak.

Értem ez alatt azon érthetetlen szabályokat amit egész Európában sem értenek.
Páv. Az az pálya alkalmassági vizsga. Egy, kettő és három. 8716 Ft minden alkalommal. Saját magam is részt vettem rajta. Őszintén megmondom semmi értelme. Semmihez nincs köze. Semmilyen szakmához de még csak általánosságban sincs.
De kötelező és enélkül nem dolgozhatsz bizonyos munkakörökben Magyarországon. De enélkül külföldön bármilyen munkakörben igen ahova itthon kell.
Pszichologizmusi pályára készültem, persze félbe maradt, de ez más tészta. Az óta is figyelemmel kísérem e szak ma változásait, sőt tanulom is úgy autodidakta módon. Ezért is mondom a Páv egy hunbuk! Vagy, hogyan kell munkahelyet teremteni a pszichológusoknak, hát így!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések