Ha ettől nem borulsz ki akkor semmitől.

Sofőrök tévhitei. 


Sokat halottam amikor beszélgetnek a sofőrök egymás közt, hisz én is részese voltam ennek a szakmának és talán még most is, mert nem tudom és nem is akarom el engedni. 
Ráadásként én is belestem jó néhány csapdába amit le írok

Amikor elmész sofőrnek néhány dolgot jó ha le tisztázó magadban. 

1, Te vagy a céged képviselője! Ez azért is fontos magadba le tisztázni, mert ha tetszik ha nem ez így van. Ha ezt te nem akarod felváltani ne menj sofőrnek, sőt sehova mert ez szinte minden szakmába így van ahol közvetlen az ügyfelekkel találkozol. 

2, Persze nem kell ezt túl lihegni, mert nem te viszed az egész céget a hátadon ezt jobb ha tudod. Még ha úgy is érzed. Híd el ez egy csapat munka. 

3, A  főnököm a barátom! Na ez biztos nem így van! Az lehet, jó kapcsot van de, biztos nem barátod. Az ő cége! Az első problémánál ez ki fog jönni. Ki az úr a háznál! Utána meg jön a köpködés. Mennyit segítettem-neki, nekem köszönheti amit elért, ( még ha így is van, se lesz jobb neked tudom magamról)

4, Csak azért huzom le a főnököm mert nem fizet rendesn. Tartozik nekem és nem hajlandó kifizetni. Mióta tartozik neked? már egy éve! miért dolgozol még ott? mert hát, valahogy vissza kell szerznem a pénzem ezért azzal büntetem ( leszedek annyi gázolajat amennyit csak el lehet sütni) Nekem ez jár! Szerintem ez minden sebből vérzik!


5, A sofőrök rengeteg időt töltenek magányosan, még úgy is, hogy a technika fejlődésével már ennek határai nagymértékben szűkülnek. A pihenő alkalmával így olyan képtelen történeteket is tudnak generálni, ami betudható az egyedüllét pszichológia hatásának. Magyarul! A legvadabb történeteket adnak elő egymásnak a sofőrök és ezeket a történeteket még Rejtő Jenő is meg irigyelhetné. ( a leg rosszabb, némelyik el is hiszi amit hall és azt viszi tovább )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések